Inte 55 kronor och möte med Kungen.

Imorgon får jag inte 55 kr i lön. Fick min specifikation idag och det stod klart och tydligt: "Malin, du kommer inte att få 55 kronor i lön den här månaden."
Men jag vet inte vad de där 55 kronorna är för några kronor överhuvudtaget. Måste ha betalat för mycket på en räkning eller nåt.
Jag har virat en sjal runt huvudet idag. Big mistake. Folk med stor dubbelhaka (läs jag) ska inte ta bort håret från ansiktet utan att lämna kvar några strån eller så. För jag ser lite konstig ut faktiskt. Som om jag vore flintis med stor dubbelhaka. Eller nåt. Men jag orkade verkligen inte tvätta håret i morse när jag ändå skulle träna efter jobbet. Tur det inte var en viktigare dag idag. Typ möte med Kungen eller så.

Men det var himla fint väder idag, 22 grader hade jag på jobbet, sen kollade jag inte efter det.

Det kräver blombilder! And klicka på them!



Kommentarer
Postat av: madde

härligt somriga bilder =)

Postat av: Anna

haha knäppis...hihi du är så rolig...
men ja tror du var skitsnygg med sjal runt huvudet =)
puss på dig snyggsötis!
kram!

2007-04-26 @ 07:59:42
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback