Härliga Jag!





Nu tänkte jag göra som alla egentligen borde; vara egoistisk.
Jag har en del bilder (självporträtt) som jag har tagit vid olika tillfällen då jag känt mig konstnärlig och behövt uttrycka mig genom foto och en hel massa smink och dessutom en del arbete i photoshop efteråt. Tänkte vara så generös att jag visar en del av dessa bilder för alla mina läsare. Jag gillar att göra självporträtt för att jag tycker att jag kan göra vad jag vill med mig själv och ingen annan (det lät väl inte snuskigt va?). Dessutom tycker jag om att se bilderna efteråt, för det är liksom inte jag längre, samtidigt som det ju faktiskt är skitmycket jag i bilderna. Och det gillar jag jättemycket!
Sen är jag väldigt nöjd med bilderna också, inte bara för att det är jag som är framför kameran utan för att jag lyckas se sådär jädra cool ut!
Så det så!

Lägg märke till alla porer som syns i bilden av min mun. Haha. Wooo. Nobody's perfect! Och verkligen inte jag!

Och till sist måste jag ha en mer normal bild, så vassego:




Och du, klicka gärna för större!

Kommentarer
Postat av: Anna

tyckte om alla bilder massa och mycket för det är känsla i dom..och du är motivet..och du är snygg och vacker och exotisk.

tack för dina ord.

kram!

Postat av: Carin

Super snygga bilder. :)

2007-04-17 @ 21:50:40
URL: http://ladyscorpio.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Riktigt läckra bilder! Snyggt! :)

2007-04-18 @ 10:17:08
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: mamma annsan

jättefina bilder, du e så snygg. Stolt över min fina dotter jag. Fast du e fin utan jobb i photoshop med, så det så.
kramar från moder jord

2007-04-18 @ 14:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback