Det stora ögonbrynet och Rumpans papper

Jag tycker reklamen på tv för hjärt-lungfonden är lite läskig. Alltså, det läskiga är det stora ögonbrynet som gör att man inte tänker på vad reklamen handlar om utan bara ser det där stooora ögonbrynet.
Sen undrar jag varför Konsum har en rökt lax som heter "Havets fisk"? Jag trodde att all lax kom från havet? Eller det kanske är jag som är dum? Finns det lax i sjöar också? Och även om det finns det så tycker jag att namnet är skumt..den mesta fisken är väl från havet? Eller? Tänk om det kommer toapapper med namnet "Rumpans papper" eller kanske kyckling som kallas "Himlens fågel". Kycklingar kan väl inte ens flyga?
Måste jag nämna att jag är trött idag också?

Idag har varit en bra dag, jag har inte varit så där enormt trött under dagstimmarna faktiskt. Mina tår är fortfarande bortdomnade och jag försöker hela tiden intala mig själv att: "Malin, det är inte MS, du har bara fått nerverna i kläm av de trånga skorna", eller: "Malin det är inte MS, du råkade bara förfrysa en del av tårna", eller: "Malin, det är inte MS, det är bara du som är dum i huvudet och en jävla hypokondriker".
Jag hoppas innerligt att det senare är det som är sant.

61270-279

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänkte lägga in en tröstande kommentar.. Jag hade något likande förut, inte att tårna var bortdomnade men jag kände av nerverna i några tår att det liksom kröp i dom. Det berodde på skor och gick över efter ett tag =) Hoppas att det gör det för dig också!

Postat av: Malin

Jag hoppas också att det är skornas fel.. Tack för den tröstande kommentaren i alla fall. :)
Kram

2007-04-29 @ 15:58:44
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback