Bröstprat som aldrig slutar

Alltså, jag hade ju "lovat" att lägga in lite bilder av mig med mina kläder (ja, naken kan ni ju fortsätta drömma om, kläder är det som gäller)...oooooooch nu är det såhär..att jag är ju inte nöjd med mitt utseende...sååååå....ja, det blir inga bra bilder där man ser alla valkarna. Just so you all know.




Så alla som ville se mig i bikini får nog vänta till nästa sommar eller kanske en fyrafem år till...för tio kilo ner ska jag ju...men jag är dock inte så säker på att ni får se bikinibilder i allafall. För jag brukar inte vara nöjd med hur jag ser ut även fast jag väger mindre. Hiho. Dock brukar jag ropa glädjetjut när jag får på mig min vanliga storlek i jeans. Och det är ju bra bara det. Men nej, jag är inte smal och har ingen lust att bli det heller faktiskt. Jag trivdes bra som jag vägde förut, alltså tio kilo mindre än nu.

Däruppe är i allafall lite bilder..en med en konstig min, en där jag ler ett elakt flin (?) och en på mig med min nya svarta långskjorta från igår....bilderna med randiga linnet är från idag, den suddiga ska vara suddig...och skorna är väl söta. Mumsiga.
Dessutom ser man väl storleken på The Boobs rätt bra..fast jag tycker att de ser mindre ut på bild än i verkligheten. Inte för att jag skryter med storleken nu alltså, jag avskyr verkligen The Boobs....jag har velat förminska dem sedan jag var 16 så...blä.

Dessutom, kolla knubbfingrarna. Haha. Och det röda på min fot är akrylfärg...jag har inte tvättat bort det...än...har haft röd akrylfärg där sedan i söndags. Hoho.

Kommentarer
Postat av: Anna

hello sexy beautiful!
jag tycker att du ser gorgeous ut!
..fast ja, jag är ju själv väldigt hatsk till min kropp och vet att det inte hjälper när nadra säger nåt..speciellt inte nån som kanske klagar på sig själv jämt...men ärlgt: Du är vacker och söt och snygg och sexig på samma gång! Inte många som klarar av att vara mer än bara ett av alternativen.

kram!

Postat av: madde

i like your shoes!

2007-04-21 @ 00:36:58
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback