Bajs, kiss, fniss

Håller på och målar, tar en liten paus för bloggskrivande. Jag är trött i ögonen och skulle hellre vilja ligga i soffan och se på tv, men jag får inte nu. Men om ett par dagar får jag slöa, efter jobbet var dag.
Strax helt klar med ett av porträtten, vilket innebär att två är nästan helt i skick att skickas. Detaljer på två andra och sedan är det en kvar som ska ljusas upp, tycker det är för mörka färger i den. Hoppas att det går bra att ljusa upp bara.
Ska skicka in allt på onsdag hade jag tänkt. Ska klippa lite i skisserna och klistra upp dem två och två på större papper också. Det tar ju minst tid. Dessutom ska jag färdigställa den reflekterande texten till projektet. Det görs imorrn. Idag är det målandet som ska bli klart. Men det blir det.

Martin har lagt över ljudet från mina gamla kassettband, från när jag var 2-3, år på datorn nu. Jag skrattade mycket när jag lyssnade. Mormor och morfar som bodde i Kioskland, Tomten som var 4 år gammal, Gobo som inte ville sjunga, farbröderna på tv som inte alls var knäppa..och så en del bajs och kiss och fniss till det. Jag har inte mycket men det lilla jag har är det ju kul om man kan få spara så länge det går.
Martin har lite egna band som han ska lägga över sen, han är säkert jätteambitiös som 3-åring och sjunger flera visor och sånger. I would not be surprised. ;) Själv pratade jag mest om kiss och bajs.

Kolla Madde, ännu mer porr i min blogg:


Om ett tag ska jag fixa med maten också. Och glädja mig åt att snön redan smält bort. Jag som hört att det skulle bli varmare nu..och så vaknar man upp - till fallande flingor.

Kommentarer
Postat av: Anna

skorna köpte jag på Scoretti sommaren 2005 i göteborg.
and I löööve them!

kram!

Postat av: madde

hehe ;) mini malin

2007-04-09 @ 20:38:08
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Anna

ahh, det finns massa bättre och snyggare skor i år - det kan jag lova. So happy shoe hunting!

2007-04-09 @ 21:46:56
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: madde

alla kjolar e min favorit för olika anledningar men vaffö ja gillar den svart/vita mest e för att den sitter skönast o sen e den rätt vågad i färgkombination o mönster, ganska olikt mig. =) därför gillar ja den bäst. men den e ganska svår att kombinera överdel te. *ler*
tycker ja iaf.

kram

2007-04-10 @ 10:30:35
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback