what do you call those?

We call them neg...no no...we call them wienerbröd
Oh no you don't

Har köpt lite julgransprydnader idag, supersöta grejer. Köpte också två julstrumpor, en till mig och en till Martin, plus två små grejer att lägga i Martins strumpa. :)
Sen ringde jag och sjukanmälde mig imorrn, för jag måste vila ut imorgon. Mår inte alls bra nu. Det gick i alla fall bra, som tur var. Hatar att sjukanmäla mig, men ibland måste man.

Ikväll blir det sill och potatis, lite julkänsla i förväg sådär. Åt ju till och med risgrynsgröt en gång förra veckan. Det ska fuskas litegrann.
Hoppas också på att granen får sina ljus idag. Vill pynta den nämligen och då är det rätt smart att sätta i alla ljusen först.

Idag mår jag inte bra så det blir ett sånt här tråkigt inlägg. Behöver piggas upp med dagens ego:


61270-79

Kommentarer
Postat av: madde

fräckt dagens ego =) skulle OXÅ passa i min lägenhet!!

2006-12-18 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback