The klänning

Samma dag, en annan tid.

Nu har jag kommit hem och fick med mig en del grejer till och med. Jag fick tag i en snygg klänning som passade mina bröst, dock en storlek för stor men den sitter okej runt midjan i alla fall. Jag har ju varit på jakt efter en svart klänning, men fick inse det faktum att jag inte hittar någon. Då öppnades ögonen för en svart-och-vit-blommig klänning som satt fint på mig. Gudanemej om inte Martin gillar denna. Till den köpte jag en söt liten kort kofta med puffärmar som jag tänkte ha på julafton tillsammans med mina finskor som jag köpte på Myrorna i Göteborg (för 60 spänn). Borde bli fint.

Dessutom fick jag med mig en julklapp till moder jord. Den passar perfekt till henne så jag hoppas hon ska bli glad. Och lite annat smått och gott fick jag med mig hem. Kom även på julklapp till Martins mamma. Julklapp till Martin ska jag köpa imorgon, har en idé på en sak.

Känns som en bra shoppingdag idag.

Glöm inte att gratulera mig idag, jag har ju namnsdag, som alltid på Nobeldagen. :)

Kommentarer
Postat av: madde

gratulerar i efterskott på namnsdagen =D

2006-12-12 @ 08:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback