Stresstrejk

Precis när man tror att man är klar med allt, så är man inte det. Har ett par klappar kvar visade det sig...suck. Så vi ska ta en tur till Farsta om ett tag, när vi duschat och är klara.

Jag gör köttbullar ikväll om jag orkar, annars gör jag dem en annan dag. Jansson gör jag inte idag, utan på juldagen eller annandagen. Jag har gjort skinkan och sillsalat, det får räcka. Dessutom har jag kokat julklappsmarmelad idag. Björnbär/hallon/mandel/nejlika/kanel - smak blev det. Luktade mums.

Klapparna har vi inte hunnit slå in, så det blir att göras ikväll. Får inte komma hem för sent, då orkar man inget. Rimmen är i stort sett klara, det är skönt i alla fall, för det är så tidskrävande och tröttsamt om man inte kommer på något bra. Men en del kul rim har vi kommit på. Särskilt nöjd med ett jag skrev på engelska. :)

Jag har snott två ägg av Rocki nu, så nu har hon två kvar som hon ruvar på. Ska sno ett till ikväll om jag hinner, och sedan snor jag det sista om någon dag till. Får hoppas hon inte lägger fler. Väldigt söta ägg är det. :)

God Jul alla människobarn!

61270-81

Kommentarer
Postat av: madde

goder jul på er! =) hoppas ni förstod att julkortet ja skickade va te martin oxå o inte baaara dig. =P

2006-12-23 @ 13:26:27
Postat av: madde

hoppas ni har haft en fin jul o kan andas ut o bara njuta nu.
lr du stressar ändå? =)

2006-12-25 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback