julbestyr?

Så satt man här i bara trosor och skrev dagens blogg. Nej usch, så kan jag ju inte skriva heller.

Sitter här med långbyxor och tröja och ska snart åka iväg och shoppa julklappar i Farsta. Idag blir det där och imorrn ska jag försöka ta mig in till stan om det skulle behövas. Men det vore rätt skönt om jag slapp det, är ju alltid miljoner människor inne i stan..och jag är inte så förtjust i att gå sicksack och bli knuffad på.

61270-72

Den här skulle jag kunna tänka mig att ha på väggen. Foto: Jag själv. Låna inte bilden utan mitt tillstånd. Då kan jag bli sur och arg. Gäller för övrigt alla bilder här, eftersom jag har fotat alla.

Men Madde, du kan ju inte ha en tavla på väggen som föreställer mig?! :) Men det var kul att du gillade den (?).
Igår bakade vi lite pepparkakor. Skulle ha bakat lussekatter men ingen av oss orkade börja med det projektet. Jag kanske ger mig på det senare idag men jag vet inte om jag orkar. Jag är så trött nuförtiden, det är så himla trist.
Men pepparkakorna ska i varje fall dekoreras idag.
Sen, äntligen, tog vi fram ljusstaken och ställde i köksfönstret och dessutom ställde vi fram den lilla ljusslingan i glasvas som vi fick av Sandra förra julen. Nu saknas en glödlampa till en julstjärna och sedan ska det ställas fram lite tomtar samt köpas gran (troligen inte en riktig). Hoppas att få granen köpt nästa helg så man kan pynta lite tidigare i år.

Kommentarer
Postat av: madde

joho, ja kan visst ha dig på min vägg, e juh bara ja som vet om att d e du =D
plus d e aldrig ngn hemma hos mig, hehe.

2006-12-11 @ 07:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback