Brand new kitchen

Nu har vi fått ett nytt kök. Känns det som i alla fall. Mycket fint blev det tycker jag. Här är lite bilder. Inte världens bästa bilder men det är ju skitsvårt att fota från så korta avstånd som man har hemma.

61270-85

61270-84

Idag har jag haft ont i magen igen, det är inte magsjuka tror jag. Jag har haft så mycket fel i min mage..Men nu tror jag att det är magkatarr av något slag. Alltså lite magsår. Men det känns i alla fall liite bättre när jag äter litegrann. Så nu ska vi göra mormorpäron i ugnen. Päronhalvor med after eight och vaniljglass till.
Vi har massor av julgodis kvar eftersom vi inte ätit så mycket, så nu använder vi i alla fall lite av after eighten. :)

Här är jag på julafton, sen gick det bara utför. ;) Suddigt och fint. :)

61270-83

Kommentarer
Postat av: madde!

fan va snygg köksbord!!! tummen upp!!

2006-12-29 @ 21:25:37
Postat av: Barbro

Snyggt kök! Jag kommer nog ner i slutet av februari i samband med team-SM och kollar!
Gott Nytt Är till er båda!

2006-12-29 @ 22:02:08
Postat av: Barbro

Sandra undrar vad ni menar med:"det är både fult och fel att sluka vänniskomarelser".

2006-12-29 @ 22:04:20
Postat av: Malin

"Det är både fult och fel att sluka vänniskomarelser" är ett citat ur Roald Dahls bok "SVJ - stora vänliga jätten". Jätten pratar lite konstigt. Han tycker att man inte ska äta människor. :D

Va kul, då får du se vårt nya kök irl i februari då.:)
Gott Nytt År till er alla!

2006-12-30 @ 00:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback