Bästa julen på länge

Nu har det varit jul. Och jag har varit magsjuk. Det var jätteroligt. Jag var däckad hela dagen igår så jag slapp annandagsfirandet.
Nu är jag jättefin och blek, med rufsigt hår (dreads i bak typ), spruckna läppar och spruckna blodkärl i ansiktet. Mycket stiligt. Dessutom har jag haft samma kläder (trosor och t-shirt) i två dagar. Jättemysigt. Alltid trevligt att slippa julmaten också, och bara äta blåbärssoppa och dricka sockerdricka en hel dag. Bästa julen på länge.

Fick lite julklappar också. Ett fotbad av mamma som jag ska försöka använda en gång i veckan. Mina fötter behöver det. En Frutti-blender av mormor som också kommer användas mycket. Robbies nya dvd av Martin plus nya Spyro-spelet. Fick lite mer småsaker som jag inte orkar räkna upp.

Nu letar vi nyårsalternativ. Verkar inte finnas så mycket. Jag har inget behov av någon fest men Martin verkar vilja på något sådant. Så vi får se vad vi hittar.
Ska till Ikea snart och kolla på sängbord och kanske något annat också. Måste ju spendera lite av lönen!

Men nu - en dusch!

Dagens ego:

61270-82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback