smyckas

Lägger upp lite bilder på en del av halsbanden jag tillverkat på sistone. Jag lade ju upp två tidigare idag men nu fick jag för mig att jag ville lägga ut fler.

Om det mot förmodan skulle vara någon som gillar dem och vill ha ett, maila mig så ska jag se vad jag kan göra åt saken. Det kan ju också hända att du inte har min mailadress, skriv då en kommentar istället.

Observera att jag inte vill att dessa smycken kopieras.

1. Röd mockaimitation med blandade glaspärlor trädda på vit vaxad lintråd (knutteknik).
2. Guldpärlor (tror att det är glas) varvade med blå glaspärlor och guldbruna större glaspärlor.
3. Bruna, ljusturkosa och gröna glaspärlor, metallring.
4. Svart mockaimitation med blandade glaspärlor trädda på svart vaxad lintråd (knutteknik).
61270-28
61270-27
61270-26
61270-29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback