motion och nattvak

61270-13

Det blidde ost- och lökomelett idag då. Jag orkar verkligen inte laga något nyttigare...det är synd men jag äter en liten portion med mycket skivad tomat till så blir det lite bättre.
Har gått ner 7 kg totalt nu så det är väl cirka 8 kilo to go egentligen, fast vill jag kunna få vad jag vill kanske jag måste gå ner 12 kg..så det får vi se. Jag har börjat springa lite duktigare nu i alla fall. Igår sprang (jaja, jag joggade, märk inte ord) jag cirka 2,5 km utan att stanna och det är jag väldigt stolt över. Så nu ska jag väl försöka ge mig ut två gånger i veckan åtminstone.

Och kan du gissa vad? Den 27 augusti ska jag "springa" tjejmilen. Ja det kan man faktiskt inte tro. Men jag ställde bara upp för att vara snäll, för att Martins faster ville kunna bilda ett lag och man var tvungen att vara 4 stycken för det. Sen betalade hon åt mig också, en liten muta hjälper ju alltid. Men det kommer ju kännas rätt skumt att vara där och försöka ta sig runt i lagom tempo. Jag vill ju inte komma sist. Jag har planerat att köra intervaller. Jogga några minuter, gå ett par minuter. Huga, hur ska det gå..

Jepp, nattvak inatt igen då. Jobbade natt inatt som var också och det gick faktiskt hyfsat. Den första natten brukar alltid gå okej bra men sedan blir man totalförstörd inför den andra natten så det kanske inte går lika bra inatt. Jag ska dricka kaffe innan jag går så jag kanske blir lite piggare. Gå förbi affären och köpa med mig lite melon tror jag. Ska ju inte äta något mäktigt under natten, det är inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback