blä

Funderar på att hoppa in i duschen och låta lite ljummet vatten strila över kroppen och tvätta håret innan jag beger mig till mitt arbete. Inatt är det nattvak igen, och likaså imorgon natt. Jag förstår inte hur man frivilligt, om man inte absolut måste, vill jobba natt. Jag är tvungen, för att få in pengar. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att välja att arbeta natt.
Men men, det är bara att bita ihop och tänka att tiden går fort. Vilket den ju sällan gör men man måste ju hålla humöret uppe. Jag ska kila in på affären innan jag går och kolla om det inte finns någon tidning som jag kan köpa med mig..det finns inte så mycket bra tidningar nuförtiden. Om det någonsin funnits. Jag avskyr tjejtidningar, men köper dem ibland och tänker efteråt på vilket jädra dumhuvud jag är och så läser jag ut dem på en kvart för det finns inget att läsa i dem. Tur är det att jag inte köper dem särskilt ofta.
Vilket onödigt inlägg det blev idag. Till skillnad från alla andra dagar menar jag. ;)

Den här veckan har jag inte tränat särskilt bra, får ta tag i det nästa vecka. Men det är svårt när man är trött jämt. Men jag måste i alla fall ut och springa fler gånger så jag får upp lite tempo till den 27 augusti. Bara man sprungit (läs joggat) ett par gånger innan åtminstone, så borde man ju kunna orka 1 mil med lite vilja.

Nä nu ska jag in i duschen, orkar inte vara tråkig mer nu. Dessutom är jag däbbd i näsan igen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback